Reklamacja i Zwrot
Reklamacja i Zwrot
Gwarancja bezpiecznych zakupów w naszym sklepie obejmuje możliwość zwrotu kupionego u nas towaru/ów,
bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Odsyłany towar prosimy wysłać w oryginalnym opakowaniu na własny koszt,
dołączyć oryginał paragonu lub Faktury VAT oraz informację odstąpienia od umowy
---> WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY <---
W celu przyspieszenia rozpatrzenia Państwa zwrotu prosimy poinformować nas o tym mailem
na adres mailowy reklamacje@aga.tychy.pl.
Pragniemy poinformować, że zwrot pieniędzy nastąpi przelewem w ciągu 14 dni,
dlatego prosimy o podanie pełnej nazwy, adresu i numeru rachunku bankowego.
W razie ujawnienia się wady towaru, w trakcie eksploatacji sprzętu klient może złożyć stosowne zgłoszenie reklamacyjne na warunkach gwarancji
w jedynym z autoryzowanych punktów serwisowych Producenta/Importera na terenie Polski, bądź skontaktować się z naszą Firmą
poprzez wysłanie stosownego maila do Działu Reklamacji (reklamacje@aga.tychy.pl).
W przypadku wysłania wadliwego towaru do Naszej firmy prosimy odesłanie towaru przesyłką pocztową lub kurierem na adres:
Hurt Detal "AGA" ul. Dąbrowskiego 21, 43-100 Tychy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć Fakturę VAT lub paragon
oraz formularz reklamacyjny wraz z opisem reklamowanej cechy produktu
Zastrzegamy sobie prawo nie przyjmowania paczek wysłanych za pobraniem.
