Gwarancja i Serwis




Gwarancja i Serwis



Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu.
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producentów.
W przypadku reklamacji w okresie gwarancji prosimy udać się bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub skontaktować się bezpośrednio z naszym działem reklamacji: reklamacje@aga.tychy.pl.


W przypadku otrzymania przesyłki z towarem wadliwym (uszkodzenie fabryczne) gwarantujemy wymianę na towar wolny od wad.


W razie ujawnienia się wady towaru, w trakcie eksploatacji sprzętu klient może złożyć stosowne zgłoszenie reklamacyjne na warunkach gwarancji w jedynym z autoryzowanych punktów serwisowych Producenta/Importera na terenie Polski, bądź skontaktować się z naszą Firmą poprzez wysłanie stosownego maila do Działu Reklamacji (reklamacje@aga.tychy.pl).


W przypadku wysłania wadliwego towaru do Naszej firmy prosimy odesłanie towaru przesyłką pocztową lub kurierem na adres:
Hurt Detal "AGA" ul. Dąbrowskiego 21, 43-100 Tychy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć Fakturę VAT, paragon oraz informację z opisem reklamowanej cechy produktu Zastrzegamy sobie prawo nie przyjmowania paczek wysłanych za pobraniem.